Modernioje mokykloje reikalingos tikslios, naujausios mokytojo techninės žinios, šiuolaikinio ugdymo principų supratimas, individualus kūrybiškumas, lankstumas ir atsakomybė.

Noras dirbti inovatyviai, būti savo srities profesionalu, paskatino mane sukurti šį tinklalapį ir pasidalinti savo mažais atradimais kasdieniniame darbe bei aktualijomis.

 

Dalinuosi savo sukaupta 18 metų anglų kalbos ugdymo mokykloje patirtimi skaitydama dalykinius pranešimus, vesdama seminarus, atviras pamokas, dalyvaudama projektinėse veiklose ir kt. Esu Lietuvos anglų kalbos mokytojų asociacijos (LAKMA) narė. Savo kvalifikaciją tobulinu Lietuvoje (nuolat) ir užsienyje (2009 m. Norvegijoje, 2010 m. Jungtinėje Karalystėje, 2013 m. Belgijoje, 2014 m. Ispanijoje, Suomijoje, 2017 m. Graikijoje). 

Domiuosi inovacijomis švietime - antrosios kartos saityno įrankiais, technologijų, šiuolaikinių metodų integravimu į ugdymą.

 

Gerosios patirties sklaida, metodinė veikla

 

Seminaras Klaipėdos m. PŠKC "Inovatyvus anglų kalbos ugdymas(is). IKT pamokose ir projektinėje veikloje"

Medžiaga čia

 

Internetinis seminaras (vebinaras) kartu su Klaipėdos r. švietimo centru "Inovatyvus ugdymas. IKT pamokose ir projektinėje veikloje".

Medžiaga čia

 

Klaipėdos S. Dacho progimnazijoje įvyko ES iTEC 5-ojo etapo scenarijų kūrimo parengiamasis seminaras. Jį organizavo Švietimo informacinių technologijų centras (ITC). Pasidalinta iTEC projekto 5-ojo etapo mokymosi veiklų kūrimo tarptautine patirtimi ir pristatyti darbo grupės Bruselyje rezultatai.

Medžiaga čia.

5 osios iTEC darbo grupės Briuselyje rez
Adobe Acrobat Document 357.8 KB

 

Tarptautinė pradinių klasių mokytojų konferencija "Mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymas pradinėse klasėse". Ją organizavo Klaipėdos miesto švietimo ir kultūros centras, Klaipėdos Sendvario progimnazija, Klaipėdos Maksimo Gorkio pagrindinė mokyklaSkaitytas pranešimas "Sėkmingas mokinių mokymasis ir išmokimas netradicinėse edukacinėse aplinkose"

Medžiaga čia.

II dalis čia

I dalis čia

Konf_ netradicines mokymosi aplinkos.pdf
Adobe Acrobat Document 240.7 KB